Veelgestelde vragen Hotel Volendam
Veelgestelde vragen Hotel Volendam
Vind hier het antwoord
Bekijk hier de meest gestelde vragen en antwoorden. Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
Verbouwing
Wat kan ik van de verbouwing verwachten?
Van der Valk Hotel Volendam gaat volledig renoveren. Het hotel wordt luxer én groter. Het gerenoveerde hotel zal uitbreiden met het volgende:
Een à la carte restaurant
Een live cooking buffet
Een terras
Een hotelbar met terras
10 zalen voor meetings & events voor 4 - 300 personen
Een shop
Vernieuwde kamers en 70+ nieuwe kamers
Wat gebeurt er tijdens de verbouwing met het hotel?
Hotel Volendam gaat het gehele hoofdgebouw renoveren en uitbreiden. Het hoofdgebouw uit 1973 zal geheel afgebroken worden en weer opnieuw herbouwd worden. Vanwege de verbouwing hebben we momenteel geen kamers beschikbaar tot maart 2026. Onze tijdelijke pop-up restaurant "De Valk Next Door" en hotelbar zullen tijdens de verbouwing wel geopend zijn. Uiteraard zullen we ons uiterste best doen om de overlast tussen 07:00-18:00 uur zoveel mogelijk te minimaliseren.
Kan ik overnachten tijdens de verbouwing?
Vanwege de verbouwing hebben we momenteel geen kamers beschikbaar tot maart 2026. Ons tijdelijke pop-up restaurant "De Valk Next Door" en hotelbar zullen tijdens de verbouwing wel geopend zijn.
Reserveren
Hoe kan ik een reservering maken?
Momenteel is Hotel Volendam gesloten vanwege de verbouwing. Ons pop-up restaurant en hotelbar zijn wel geopend.
U kunt een reservering maken via onze kamers, arrangementen of de algemene 'boek' knop die u rechtsboven op onze website vindt.
Hoe kan ik mijn reservering betalen?
U kunt uw reservering vooraf of bij aankomst betalen via: Pin, American Express, Visa Card, Mastercard, Cash, VVV geschenkbonnen, Valk Giftcard.
Kan ik mijn reservering annuleren?
U kunt uw reservering kosteloos annuleren tot 12:00 uur op de dag van aankomst. Let op: dit geldt niet voor reserveringen tijdens feestdagen, non-refundable boekingen en indien anders aangegeven.
Hotelinformatie
Wanneer kan ik inchecken?
Momenteel is Hotel Volendam gesloten vanwege de verbouwing. Ons pop-up restaurant en hotelbar zijn wel geopend.
Inchecken op de dag van aankomst is mogelijk vanaf 15:00 uur. Mocht u later dan 18:00 uur arriveren, willen we u vragen om de receptie hiervan op de hoogte te brengen.
Hoe laat dien ik uit te checken?
Momenteel is Hotel Volendam gesloten vanwege de verbouwing. Ons pop-up restaurant en hotelbar zijn wel geopend.
Op de dag van vertrek willen we u vragen om uiterlijk om 11:00 uur uit te checken. Eerder uitchecken is uiteraard ook mogelijk.
Kan ik gratis parkeren?
Als hotelgast, zakelijke gast of wanneer u een hapje bij ons komt eten, kunt u gratis parkeren bij Hotel Volendam.
Zijn huisdieren toegestaan?
Honden zijn toegestaan in ons restaurant, mits zij zijn aangelijnd. In onze hotelkamers zijn huisdieren helaas niet toegestaan. Dit geldt zowel voor honden, katten als andere huisdieren.
Hoe kan ik contact opnemen?
U kunt telefonisch contact met ons opnemen via +31 299 36 56 56 of per mail via volendam@valk.com. Het is ook mogelijk om een contactformulier in te vullen.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Indien er tijdens uw verblijf iets niet helemaal naar uw wens verloopt, vragen wij u vriendelijk om dit direct te melden bij de receptie. Op deze manier kunnen wij ons best doen het probleem op te lossen tijdens uw verblijf.
Mocht u bij thuiskomst alsnog een klacht, opmerking of tip voor ons hebben, dan kunt u deze mailen naar volendam@valk.com.
Ontvang de laatste updates over onze aanbiedingen en activiteiten
Blijf op de hoogte!